KAKO OSLIKATI IZLOG?
Sa kojim folijama, te na koji način privući pažnju prolaznika i ostaviti profesionalni dojam na svoje klijente?
Prvo je potrebno odlučiti koji efekt želite postići sa reklamom na izlogu, te želite li cijelu površinu stakla prekriti folijom i je li vam potrebno s obzirom na vašu djelatnost stvoriti potpunu diskreciju u prostoru.
Ukoliko imate knjigu vizualnih standarda, te postojeću stranicu i marketing materijale s kojima ste prepoznati na tržištu tada je preporučljivo u istom tonu ići i na stvaranje reklame na izlogu jer će te na taj način povećati svijest o sebi i svojem brendu, te će vas klijenti lakše uočiti.
Potrebno je definirati:
– hoće li na izlogu biti istaknute slike proizvoda
– koliko teksta i koje su to izdvojene poruke koje želite podijeliti sa prolaznicima
– ako se ne stavljaju fotografije postoje li neki elementi koji vas definiraju
– koje boje će se koristiti da izlog bude dovoljno uočljiv, ali elegantan i profinjen
Ovisno o finalnom vizualnom rješenju i prekrivenosti stakla, te zatvaranju od pogleda odlučit ćemo koja folija je najbolje rješenje.
Na raspolaganju su nam ove opcije:
– PROZORSKA RUPIČASTA FOLIJA s kojom se prekriva cijela površina stakla.
> propušta svjetlost
> imate pogled iz prostora prema van
> u dnevnoj varijanti ste zaklonjeni od pogleda prolaznika
> u noćnoj varijanti kad je u prostoru upaljeno svjetlo gubite diskreciju, te se intenzitet reklame na izlog umanjuje
– PJESKARENA FOLIJA sa ili bez printa
> propušta dio svjetlosti
> stvara se potpuna diskrecija i zaštita od pogleda u dnevnoj i noćnoj varijanti
> nije otvoren pogled prema van
> vide se samo tamni obrisi objekata koji se nalaze blizu stakla
> može se konturno izrezivati, te nije potrebno prekriti cijeli izlog folijom, nego samo željene dijelove
– PUNA NALJEPNICA
> potpuno zatvara pogled izvana prema unutra i obrnuto ako se stavlja preko cijelog stakla
> blokira ulazak svjetlosti ako je preko cijelog stakla
> mogu se izrezivati samo željeni elementi, te se na taj način dobije otvorenost i omogućava se pogled i ulazak svjetlosti kroz one pozicije stakla koje sami definiramo
Neovisno koju foliju odabere, te kolika će biti prekrivenost izloga samom reklamom i elementima vašeg vizualnog identiteta, efekt reklame će biti vidljiv.
Želite li privući pažnju prolaznika i stvoriti nezaboravni dojam već pri prvom pogledu, obratite nam se za savjet i zajedno ćemo transformirati izlog vašeg prodajnog mjesta.
Javite nam se na: info@vidime.hr ili pozivom na broj: 01/7897-057.
savjetujemo
Saznajte više i lako odaberite
Savjetujemo vas kako urediti prostor, najbolje iskoristiti površine i koje materijale
odabrati obzirom na željeni rezultat.