Kako izlog pretvoriti u reklamnu površinu i dobiti željenu diskreciju?
> Odrediti koje su to pozicije unutarnjeg dijela prostora koje želite više ili manje zaštititi od pogleda ili utjecaja sunčeve svjetlosti?
> Definirati koju poruku, usluge želite prenjeti prolaznicima i budućim korisnicima vaših proizvoda ili usluga.
> Koje boje želite koristiti, te hoće li boje biti dio vašeg loga i vizualnog identiteta ili će se koristiti one koje će biti upečatljivije na površini izloga kojom raspolažete.
> Prema kreativnom vizualnom rješenju i vrstama folija koje imamo na raspolaganju, te željenom efektu ćemo kombinirati folije za izlog.
> Moći ćemo odrediti na kojim mjestima će biti više ili manje folije, te u kojim oblicima ćemo je rezati i ostavljati prostore samog stakla.
Neke folije će biti vidljive kao zrcaljeno rješenje i sa unutarnje strane izloga tako da će te istovremeno brendirati i urediti i unutarnju stranu prostora.
U ovom projektu oslikavanja izloga koristili smo punu naljepnicu i pjeskarenu mliječnu foliju, te smo obje konturno izrezivali na pojedinim mjestima. Dobili smo jedan efekt u dnevnoj varijanti i malo drugačiji u noćnoj varijanti, ali u oba slučaja smo dobili efekt reklame na izlogu, te diskreciju na onim pozicijama na kojima smo to željeli.
Sve navedeno stvorit će zanimljivo, kreativno i funkcionalno rješenje koje će izlog učiniti atraktivnim, a djelatnicima stvoriti ugodnu radnu atmosferu.
Posavjetujte se s nama ili dogovorite sastanak putem maila: info@vidime.hr ili na 01/7897-057.
Pratimo vas od ideje do realizacije!
savjetujemo
Saznajte više i lako odaberite
Savjetujemo vas kako urediti prostor, najbolje iskoristiti površine i koje materijale
odabrati obzirom na željeni rezultat.