VOĆKADINA -
OSLIKAVANJE IZLOGA

Dina Memić, vlasnica Voćkadine sa višegodišnjim iskustvom u prodaji voća, povrća, te zdravih namirnica odlučila je svoje poslovanje sa tržnice preseliti u zatvoreni prodajni prostor.

U Zagrebačkom naselju Špansko, naseljenom sa mladim obiteljima i svima onima koji vode brigu o svojoj prehrani, omogućila je da unutar par koraka od svojeg doma imaju ponudu kvalitetnih domaćih namirnica.

Uvijek svježe, pomno odabrane namirnice pronaći će put do obiteljskog stola, a da bi to i omogućila bilo je potrebno ponudu trgovine, a i sam brend istaknuti na najboljoj oglasnoj površini, izlogu.

Njezina želja je bila da se izlog oslika, ali da se ne zatvori potpuno ulazak svjetlosti u sam prostor i to iz više razloga. Dnevno svjetlo potrebno je samim namirnicama, ali i djelatnicima trgovine. Izlog otvoren na vratima i u središnjem dijelu svoje površine omogućuje pogled kupcima izvana radi detaljnijeg upoznavanja sa ponudom.

Upravo zbog želja vlasnice, te samog vizualnog rješenja odlučili smo naljepnice za izlog izraditi na način da se je vizual printao na foliju, te nakon toga dodatno laminirao radi zaštite od mehaničkih oštećenja i produljenja vijeka trajanja folije. Da bi se pratio oblik namirnica iz samog vizuala, te da bi sve skupa efektno izgledalo naljepnice smo konturno izrezivali.

Na ulazna vrata potrebno je istaknuti radno vrijeme, te podatke obrta/tvrtke, te smo se odlučili za bijela slova. Slova su se konturno izrezivala i aplicirala na staklo. Staklo u sebi ima određeno zatamnjenje, te je upravo zbog jačeg naglašavanja bitnih informacija odlučeno da se koristi bijela folija.

Vizual je vrlo elegantan jer sadrži samo dvije boje, a istovremeno mami poglede jer istiće ono najvažnije, a to su zdrave namirnice prikazane kao ilustracija. Sam naziv Voćkadina, zajedno sa svojim sloganom, mjesto puno vitamina, našlo se je u vizualnom rješenju, te tim dodatno potaknulo kupce na benefit konzumiranja upravo tih namirnica.

U razgovoru sa Dinom, saznala sam da će se njezina ponuda dodatno proširiti temeljem ukazanog interesa postojećih i budućih klijenata, te želimo svim stanovnicima Španskog da uživaju u konzumaciji zdrave, domaće i svježe hrane koju Voćkadina na dnevnoj bazi donosi na svoje police.

Ponosni smo na sudjelovanje u projektu brendiranja izloga za Voćkadinu jer znamo da je vizualna promocija pravi put do predstavljanja svojeg brenda i ponude na tržištu, te idealan način dolaska do kupaca.

Korišteni materijal: print na monomernu PVC foliju, mat laminacija, konturno izrezivanje printane folije, konturno izrezivanje bijele folije

Izvedene usluge: mjerenje, vizualizacija, tisak, obrada nakon printa, montaža

imate
ideju/projekt?
Subtitle

OBRATITE NAM SE S POVJERENJEM I KRENIMO STVARATI PRAVO RJEŠENJE ZA VAS!

PRIJAVITE SE NA NAŠU
MAILING LISTU
Subtitle

NEWSLETTER

    VIDIME