UREĐENJE UREDA

Kad pomislimo na uređenje ureda svi se fokusiramo isključivo na odabir uredskog namještaja što je naravno prvo i osnovno da bi se uopće započelo sa radom, ali zanemarimo vrlo bitan detalj, a to je brendiranje ureda

U komunikaciji sa klijentima vrlo često se susrećem sa razmišljanjem da nije potrebno brendirati i urediti zidove i staklene površine uredskih prostora koji su namijenjeni isključivo zaposlenicima, ali ne zaboravimo da su zaposlenici ključni za svako poslovanje, tako da je vrlo važno voditi brigu o tome kako se oni osjećaju na svojem radnom mjestu. 

Svi mi poduzetnici želimo imati zadovoljne zaposlenike čije je radno okruženje kreativno, inspirativno jer na taj način njihov rad postaje isto tako kreativan, a time i učinkovit. Urediti ured po mjeri zaposlenika je dodatni benefit koji svatko od nas treba omogućiti. 

Osim što ćemo uređenjem ureda razveseliti svoje zaposlenike istovremeno će se svaki poslovni partner, posjetitelj u našem uredu osjećati ugodno, te ćemo o sebi stvoriti sliku pravog profesionalca. Ako se posjetitelji ugodno osjećaju kod vas to znači da će se rado i vraćati. 

Uređenje ureda obuhvaća niz aktivnosti koje je potrebno kvalitetno provesti da bi se u konačnici postigao izgled ureda koji će stvoriti vau efekt. Projekt uređenja ureda je ugodno iskustvo, ako uz sebe imate tvrtku sa dugogodišnjim iskustvom koja vas prati od ideje do realizacije. Zato je naš prvi korak dolazak u vaš ured, te upoznavanje sa postojećim izgledom i namjenom svake pojedine prostorije u uredu. Vas upoznajemo sa materijalima i načinima korištenja istih prilikom uređenja svih površina unutar uredskog prostora, a mi se upoznajemo sa vašom djelatnošću, brendom i postojećim vizualnim elementima koje primjenjujete u svojim marketing aktivnostima. Iznosimo vam ideje, koje vam daju inspiraciju radi lakšeg odabira i odluke. Kad definiramo osnovne elemente i dogovorimo koje će se površine uredskog prostora brendirati kreiramo vizualizacije koje će vam omogućiti da dobijete sliku finalnog izgleda vašeg prostora. Na taj način smo spriječili mogućnost nezadovoljstva jer će te prije same izrade i montaže dobiti uvid u konačno rješenje. 

Iako svaki uredski prostor raspolaže sa nizom površina koje se mogu brendirati uvijek moramo biti pažljivi da ne unesemo previše, a niti premalo, te zbog straha od toga nudimo i savjetujemo klijente da neke stvari odradimo u etapama. Ono što je ključno u uređenju ureda je logo same tvrtke ili brenda koji se treba nalaziti na ulaznom dijelu, neovisno raspolažemo li info pultom ili ne, te neovisno radi li se samo o ulasku u prolazni hodnik ili odmah dolazimo u centralni dio ureda. 

Prilikom uređenja ureda za brendiranje koristimo površine poput zidova, staklenih stijena, fronte namještaja, te vrata. Koje materijale ćemo koristiti, koje boje, motive, te koliko površina ćemo prekriti brendingom ili odabranim motivima ovisi o konceptu, te rasporedu prostorija, ali i samoj namjeni svakog ureda unutar poslovnog prostora. 

Treba biti pažljiv i sa odabirom materijala, a to znači unijeti u prostor materijale koji će se uklopiti u dizajn samog uredskog namještaja i cijelog interijera. Tako ćemo npr. za slike na zidovima u nekim prostorima koristiti kaširane postere ili kaširane postere sa aluminijskim okvirima, a u pojedinim slike na platnu. Kad govorimo o zidnim tapetama ili naljepnicama u pojedinim prostorima ćemo prekrivati cijeli zid foto tapetom ili ćemo ići sa djelomičnim oslikavanjem zida konturno rezanim naljepnicama i to nekada u samo jednoj boji. 

Mogućnosti kombiniranja materijala i uređenja ureda su neograničene i upravo je zato svaki uredski prostor i svako poduzeće projekt za sebe kojem se pristupa na jedinstven način i za svakog se traži rješenje prilagođeno samo njemu. Krećete li u projekt uređenja ureda zidnim ili staklo grafikama imate na raspolaganju tim VIDIME.

imate
ideju/projekt?

OBRATITE NAM SE S POVJERENJEM I KRENIMO STVARATI PRAVO RJEŠENJE ZA VAS!

PRIJAVITE SE NA NAŠU
MAILING LISTU

NEWSLETTER