FOLIJE ZA OSLIKAVANJE IZLOGA
Kod odabira vrste folije kojom ćemo oslikati izlog potrebno je uzeti u obzir više parametara. Prvo se trebamo upoznati sa djelatnošću koja će se obavljati u samom prostoru, zatim sa izgledom i veličinom staklenih površina, te sa željama i potrebom klijenta u kojoj mjeri želi biti zaštićen od pogleda prolaznika. I na kraju trebamo uzeti u obzir i vizualno rješenje koje će biti prikazano kao reklama na izlogu.
Najčešće korištene folije za oslikavanje izloga su: pjeskarena folija, puna naljepnica, te prozorska rupičasta folija.
Pjeskarena folija je zamućena folija koja se može koristit bez printa, ako želimo samo stvoriti prostor diskrecije i zakloniti se od pogleda. Ako želimo diskretno prikazati neke elemente poput logotipa, možemo je konturno izrezivati na način da se dijelovi folije maknu, te da na tim zonama bude bazično staklo. Ako želimo dobiti jači vizualni efekt tada ćemo raditi print željenih motiva na pjeskarenu foliju, te je još dodatno i izrezivati u oblicima.
Pjeskarena folija će zatvoriti poglede u prostor, te pogled iz prostora prema van i to i u dnevnoj i u noćnoj varijanti neovisno je li u prostoru upaljeno svijetlo ili nije. Propusnost svjetlosti će se malo umanjiti, ali nećete imati osjećaj zatvorenosti. Reklamno rješenje koje će biti na vanjskoj strani izloga dobit će te i sa unutarnje strane.
Ako želite biti otvoreniji, te imati mogućnost pogleda prema van tada će se vizualno rješenje pripremiti na način da se neki dijelovi stakla ne prekrivaju folijom, ali da se odrede one pozicije koje je ključno zatvoriti, poput donjih dijelova zone čekaonice ili nekih zone prostorije gdje želite stvoriti 100% diskreciju za svoje klijente i sebe.
Puna naljepnica, ako se koristi za preljepljivanje cijelih površina stakla ona će zatvoriti bilo kakvu vidljivost, čak i nekih tamnih elemenata koji se nalaze blizu stakla, tako da je ona idealna kada želite sakriti neke neugledne dijelove koji su vidljivi kroz staklo, npr. za skrivanje leđa polica ili pozadine frižidera ili skladišnih prostorija. Ona će zatvoriti i prolaznost svijetla u prostor, te je zbog toga ne preporučamo koristit za izloge na način da se cijela površina stakla prekrije, nego se onda samo izrezuju elementi i pojedinačno postavljaju na površinu izloga prema kreativnom reklamnom rješenju.
Prozorska rupičasta grafika je folija koja se koristi kada želimo prekriti cijelu površinu stakla reklamom, te ona omogućuje pogled prema van. Njezin nedostatak je što u večernjoj varijanti kad je u prostoru upaljeno svijetlo gubite zaštitu od pogleda prolaznika, te se smanjuje intenzitet reklame na izlogu. Zbog tog svog nedostatka ne preporučujemo da se rupičasta folija koristi u prostorima koji rade u popodnevnim satima, te sa svojom djelatnošću trebaju zakloniti klijente od pogleda kao npr. kod kozmetičkih salona, zdravstvenih poliklinika i sl. Mesh folija za izlog propušta svjetlost, te vas tijekom dana štiti od neželjenih pogleda prolaznika.
Prepoznali ste važnost brendiranja vlastitih besplatnih površina, te želite kompletnu uslugu, obratite nam se jer ćemo vas svojim savjetovanjem upoznati sa svim bitnim informacijama, te vam pomoći da odaberete najbolje rješenje za svoje potrebe. Nakon konzultacija i upoznavanja sa vašim biznisom preporučit ćemo vam i kreativno vizualno rješenje koje će doprinjeti vašem poslovanju, te vas učiniti vidljivijima i interesantnijima ciljanoj publici i prolaznicima. Kad odredimo izgled izloga i vrstu folije, kompletno dogovoreno rješenje ćemo izraditi i postaviti na vaš izlog.
savjetujemo
Saznajte više i lako odaberite
Savjetujemo vas kako urediti prostor, najbolje iskoristiti površine i koje materijale
odabrati obzirom na željeni rezultat.